|
|
Redakcja czasopisma Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne serdecznie zaprasza na: |
|
|
Warszawa, 09.06.2017 Godz. 10:00 – 17:00 |
|
Tylko teraz bilety w niższej cenie!
|
|
Weź udział w kongresie, jeśli chcesz: |
|
Zwiększyć zainteresowanie i zachęcić uczniów do zajęć poprzez wprowadzanie nowych form ćwiczeń i dyscyplin |
|
Wprowadzić w swoje zajęcia elementy profesjonalnych treningów oraz psychologii sportowej |
|
Zobaczyć jak najlepsi nauczyciele w Polsce aktywizują uczniów mniej sprawnych ruchowo i wspierają najlepszych |
|
Dowiedzieć się co zmieni się w roku szkolnym 2017/2018 w podstawie programowej, PSO oraz dokumentacji w związku z nową reformą edukacji |
|
Wypromować swoją szkołę dzięki sukcesom jakie osiągną Twoi podopieczni na międzyszkolnych zawodach i turniejach
|
|
|
|
|
|
|
|
Podczas kongresu: |
 Poznasz nowoczesne metody pracy najlepszych w Polsce nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów oraz psychologów sportowych, które z powodzeniem wprowadzisz na własnych lekcjach
|
|
|
 Uatrakcyjnisz swoje zajęcia dzięki wprowadzeniu nowych form ćwiczeń oraz własnoręcznie przygotowanego sprzętu sportowego
|
|
|
|
 Otrzymasz wskazówki jak w swojej szkole zorganizować zawody szkolne, stworzyć dokumentację, regulamin oraz pozyskać sponsoring
|
|
|
 Najlepsi nauczyciele i trenerzy podpowiedzą Ci, w jaki sposób poradzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas zajęć powołując się na konkretne przypadki ze swojej praktyki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Program kongresu |
PANEL I Zajęcia wychowania fizycznego – efektywne sposoby prowadzenia |
- Piórka, szyszki, butelki – jak w niestandardowy sposób wykorzystać przedmioty codziennego użytku i przygotować zajęcia gdy nie mamy dostępu do profesjonalnego sprzętu i obiektów sportowych
- Softball, slackline, zośka oraz fitness – alternatywne formy WF, które z powodzeniem można wprowadzić na zajęciach bez względu na liczebność grupy oraz stopień jej wytrenowania
- Sportowe zasady fair-play, elementy kibicowania oraz edukacja olimpijska – w jaki sposób powiązać te elementy z aktywnością na zajęciach
- Optymalizacja czasu pracy na lekcji WF – proste sposoby jak eliminować martwy czas pracy na zajęciach
|
|
PANEL II Szkoła aktywna sportowo |
- Aktywny uczeń - w jaki sposób wyrównać poziom sprawności fizycznej w grupie oraz wychwycić u uczniów potencjał sportowca i zachęcać ich do udziału w zawodach
- Aktywni rodzice – dlaczego warto oraz w jaki sposób włączać rodziców w aktywność pozaszkolną dzieci i młodzieży
- Szkoła na medal – przegląd autorskiego programu zajęć, dzięki któremu zwiększymy zaangażowanie oraz wyniki swoich podopiecznych
- Zawody krok po kroku – jak przygotować dokumentację, regulamin, pozyskać sponsoring oraz rozwiązać najczęstsze problemy organizacyjne
|
|
PANEL III Psychologia sportowa na zajęciach wychowania fizycznego – skuteczne metody pracy |
- Psychologia sportu w szkole – jakie elementy psychologii sportowej warto wprowadzać już w szkole? Case study
- Nauczyciel w roli psychologa sportu – w jaki sposób pomóc uczniom w radzeniu sobie ze sportowym stresem i porażką
- Trudniejsze akcenty treningowe w praktyce – jak przy pomocy psychologii sportu przełamać u uczniów niechęć do bardziej wymagających elementów ćwiczeń
|
|
PANEL SPECJALNY Co nowego na lekcji WF po zmianie ustawy |
- Jak dopasować zajęcia WF do nowych wymagań systemu edukacji
- Jak zmieni się ewaluacja PSO? – gotowe wskazówki, o których należy pamiętać przed rozpoczęciem roku szkolnego
- Jakie nowe wymagania i zadania czekają nauczycieli WF w roku szkolnym 2017/2018
|
|
Co wyróżnia nasz kongres? |
|
Jedyna w Polsce warsztatowa formuła – w ramach kongresu jesteś słuchaczem wykładów oraz bierzesz udział w warsztatach opartych na prawdziwych studiach przypadku |
|
Skupiamy się na aktualnych realiach pracy nauczyciela wychowania fizycznego – co przekłada się m.in. na praktyczne podejście do prowadzenia zajęć
|
|
Gwarantujemy 100% praktycznych rozwiązań, nasi prelegenci to czynni nauczyciele wychowania fizycznego, eksperci sportu, trenerzy oraz psycholodzy sportowi |
|
Zapewniamy platformę szerokiej wymiany doświadczeń i pole do dyskusji – kongres prowadzony jest przez odnoszących sukcesy praktyków
|
|
|
|
|
|
|
Prowadzący |
|
Piotr Winczewski
Pracownik Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Filia w Piotrkowie Trybunalskim. Absolwent AWF w Warszawie, specjalność: specjalne formy wychowania fizycznego (uprawnienia do pracy z osobami: niepełnosprawnymi umysłowo, niewidzącymi, niesłyszącymi i niedostosowanymi społecznie). Zainteresowania badawcze: uczestnictwo osób niepełnosprawnych w kulturze, metodyka gier i zabaw ruchowych, korekcja wad postawy ciała. Doświadczenia zawodowe gromadzone w trakcie pracy w: przedszkolu, szkole podstawowej, szkole średniej oraz w sportowym szkoleniu osób niepełnosprawnych i podczas kilkunastu lat zatrudnienia w zakładach opieki zdrowotnej. |
|
|
Krzysztof Kultys
Z zawodu nauczyciel wychowania fizycznego w Zespole Szkół nr 24 im. M. Rejewskiego w Bydgoszczy. Dr nauk o wychowaniu fizycznym (AWF Warszawa) i mgr pedagogiki (WSP Bydgoszcz). Zainteresowania naukowe to szkolne wychowanie fizyczne, w tym osoba nauczyciela w połączeniu z jego karierą sportową, ponadto zachowania zdrowotne i ryzykowne młodzieży szkolnej oraz historia Igrzysk Olimpijskich i idei olimpijskich. Trener piłki nożnej, wcześniej zawodnik (kluby Unia Wąbrzeźno i Gwiazda Bydgoszcz). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pakiet uczestnika zawiera: |
|
Udział we wszystkich sesjach |
|
Poczęstunek i przerwy kawowe |
|
Konsultacje z prelegentami po wykładach |
|
Materiały szkoleniowe |
|
Pakiet narzędzi pomocnych w pracy nauczyciela, m.in. scenariusze zajęć |
|
Certyfikat dla uczestnika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|